Vackra dag, vart tar du vägen?

2014-02-10 00:10:00 / Allmänt  

 

 
Oj, så tiden går. Ännu en dag har passerat och jag känner lycka när jag tänker tillbaka på det gångna dygnet. Massor av känslor blossar upp när jag minns tillbaka på de skratt som söndagen bjöd på. Oj, så tiden går. Ännu en dag har passerat och jag känner lycka när jag tänker tillbaka på det gångna dygnet. Massor av känslor blossar upp när jag minns tillbaka på de skratt som söndagen bjöd på. Oj, så tiden går. Ännu en dag har passerat och jag känner lycka när jag tänker tillbaka på det gångna dygnet. Massor av känslor blossar upp när jag minns tillbaka på de skratt som söndagen bjöd på.  Oj, så tiden går. Ännu en dag har passerat och jag känner lycka när jag tänker tillbaka på det gångna dygnet. Massor av känslor blossar upp när jag minns tillbaka på de skratt som söndagen bjöd på.  
 
Oj, så tiden går. Ännu en dag har passerat och jag känner lycka när jag tänker tillbaka på det gångna dygnet. Massor av känslor blossar upp när jag minns tillbaka på de skratt som söndagen bjöd på.  
 
Oj, så tiden går. Ännu en dag har passerat och jag känner lycka när jag tänker tillbaka på det gångna dygnet. Massor av känslor blossar upp när jag minns tillbaka på de skratt som söndagen bjöd på. Oj, så tiden går. Ännu en dag har passerat och jag känner lycka när jag tänker tillbaka på det gångna dygnet. Massor av känslor blossar upp när jag minns tillbaka på de skratt som söndagen bjöd på.  

 



Kommentarer
2014-02-11 / 23:28:13
dfegeg

vbghmsdfnhjl.fvhj,dfhv

Svar: Så rart av dig att säga så. kram <3
semesterboll.blogg.se

 

 

2014-02-11 / 23:39:08  / URL: http://cerko.blogg.se
Maja Lena Sursson

fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något

Svar: men eeh ok som att nån gillar dig lixxom????
semesterboll.blogg.se

 

 

2014-02-12 / 00:09:25
Burkina Faso

fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något . fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något . fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något .fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något .fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något fy bubblan vad du är konstig jag gillar dig inte alls du tycks vara något

Svar: Men snälla Majsan. Du kan sluta kommentera i olika namn. Vem som helst ser att det är du iaf?
semesterboll.blogg.se

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

 
 

Om mig

 
Jag heter Ann och är 20 år gammal,pluggar till journalist och gillar allt som har med mat, mode och inredning att göra, så det är förmodligen det ni kommer se mest av här på lille bloggy